sobota, 4 stycznia 2014

ROZDZIAŁ 1

Wczoraj zaczęły się wakacje , ale nie dla mnie ja miałam ciągle treningi . Rano wstałam  , poszłam do łazienki ubrać się i umyć . Zjadłam śniadanie , i pojechałam na trening . Na treningu dostałam propozycje wyjechania do Londynu i trenowania z tamtejszą drużyną . Bardzo się zdziwiłam , że ja a nie kto inny . Powiedziałam, że muszę to przemyśleć . Wróciłam do domu i obwieściłam to rodzicom . Rodzice byli bardzo zdziwieni . Mama powiedziała do mnie :
- Córciu przecież u Ciebie w drużynie są chłopcy lepsi od Ciebie
- Mamo wiem bardzo się zdziwiłam , że mi to zaproponowali . Mamo wybacz ale jestem już prawie pełnoletnia i chcę wyjechać  , nic mnie tu nie trzyma 
- Wiesz co muszę to przemyśleć ... 
Na tym skończyła się rozmowa zabrałam się i poszłam do Siebie . Włączyłam komputer i zaczęłam czytać o drużynie w Londynie . Gdy tak czytałam przyszła mama z tatą i równym głosem powiedzieli :
-Możesz jechać ! 
-Jej  dziękuję wam !
- Przesłaliśmy już pieniądze na twoje mieszkanie w Londynie . Nie daleko boiska na którym będziesz trenować . Tylko nie wiemy na kiedy mamy Ci lot rezerwować 
- Mam jeszcze 2 tygodnie do rozpoczęcia się treningów , ale muszę się urządzić i poznać miasto . Kiedy jest najwcześniejszy lot ?
- Jutro o 18 To jak rezerwować ?
- Tak.  Muszę iść po nowe buty i strój na trening . 
- Skarbie a co będzie ze szkołą ? 
- Czytałam i drużyna ma specjalną klasę , i plan jest tak przystosowany że w czasie szkoły mam też treningi , nie martwcie się jestem już duża .
- Mam nadzieję że nic tam nie wykombinujesz .
- Nic przysięgam , przepraszam was ale muszę lecieć po parę rzeczy do sklepu . 
I wybiegłam z domu do sklepu sportowego .. 
________________________________________________________________________________________________________________________
Mam nadzieję że jak na razie wam się podoba <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz